úterý 15. března 2016

Z úst slavných #1

Minulé úterý jsem vás slavnostně přivítala u nové série věnované moudrům v podobě knih. Jak je ale známo, každá byť jen nevinná myšlenka pochází prvotně především z lidské mysli. A aby se tedy úterky nestaly pouze jednolitě knižně orientovanými, rozhodla jsem, že zmiňovanou sérii budu ob týden střídat s jinou, avšak s ní úzce spjatou a velice podobnou - namísto knih se budu totiž zaměřovat na výrazné lidi ať už světové historie či současnosti.

zdroj: ppcorn.com

Jelikož sama jsem žena, nenapadlo mě nic lepšího, než první vydání věnovat ženě. Osobně si myslím, že jsem zvolila člověka, kterého znají snad úplně všichni a to po celém širém světě. Dnes jsem si totiž vzala do parády úchvatnou a téměř doslova nesmrtelnou Marilyn Monroe. Tato výrazná žena byla americká herečka a zpěvačka, v neposlední řadě pak i modelka a producentka. Přestože se jedná o nanejvýš elegantní ženu, s proslovy si příliš velké servítky nebrala. I po letech působí stále stejně křehce a nevinně, její citáty plné hořkých zkušeností ze života ale často vypovídají o něčem docela jiném.

"Nedokonalost je krása, šílenství je genialita, a je lepší být dokonale směšný než absolutně nudný."

"Žij každý den, jako bys právě v něm měl prožít celý svůj život." 

"Sláva je příjemná věc, ale v noci se k ní nepřitulíte.“ 

"Jsem sobecká, netrpělivá a trochu nejistá. Dělám chyby, nedokážu se ovládat a občas je těžké mě vystát. Ale když mě nesneseš v těch nejhorších chvílích, potom si mě zcela určitě nezasloužíš ani v těch nejlepších." 

"Je lepší být nešťastný sám než s někým."

"Tvé oblečení by mělo být dost přiléhavé, aby ukázalo, že jsi žena, ale dost volné, aby ukázalo, že jsi dáma." 

"Snaha být někým jiným je plýtvání osobou, kterou jsi."

"Dívka nepotřebuje nikoho, kdo nepotřebuje ji."


"Někdy se věci rozpadnou, aby se lepší věci mohly dát dohromady."

"Čas hojí, hladí a zahlazuje skoro každé mínus života, a díky perspektivě vzdálenosti činí vše minulé krásnějším.“

"Na všechno, co stojí za to mít, se vyplatí počkat." 

"To, že selžeš jednou, ještě neznamená, že selžeš pokaždé. Musíš to zkoušet, vytrvat a vždy, vždy, vždy věřit sám v sebe. Protože když v sebe nebudeš věřit ty, kdo potom ano?" 

"Všichni jsme hvězdy a zasloužíme si třpytit se."

"Mám raději psy než lidi. Ti mě na rozdíl od lidí totiž nikdy nekousli.“ 

"Nepřestávám, když jsem unavená. Přestanu pouze tehdy, až budu hotová."

"Když jsem vyrůstala, nikdo mi neřekl, že jsem krásná. Všechny holčičky by ale měly slyšet, že jsou krásné, i když tomu tak třeba není..." 


A co si myslíte o slovech této legendy Vy?

5 komentářů:

  1. to je super namet na blog, takovy me bavi opravdu cist. A hrozne me bavi jeji ,,citaty,,
    diky za super cteni.

    urcite mrkni i ke me na blog o modelingu : http://bephmodel.blogspot.cz/2016/03/jitka-novackova-rozhovor.html

    OdpovědětVymazat
  2. Má krásné citáty! Škoda, že její život skončil právě tak, jak skončil. Ale zase to z ní dělá ještě víc nezapomenutelnou ikonu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím, který se mi líbí nejvíc. Všechny jsou (jak jinak než) pravdivé! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat