pátek 4. března 2016

Autoři

Daniela Ryplová


Psaní mě baví. Jednoduché, avšak výstižné heslo. Píšu většinou povídky a úvahy ze všech možných soudků. Kromě tohoto blogu přispívám také na studentský portál Generace 21 převážně do sekce Cestování.
Jsem společenský typ, extrovert, který se nedočkavě vrtí, když má někde čekat déle jak pět minut. Na svět shlížím s dávkou radostí v očích a úsměvem, protože i ta největší chyba může přinést skvělé ovoce. Do nových příležitostí se vrhám bezhlavě, ale většinou dříve či později dostanu rozum a vše dovedu do zdárného konce. Cítím se být trochu vlastencem. Zastávám názor, že bychom se měli snažit navázat na slavné Čechy a jejich úspěchy. Považte, kde by byl dnes svět bez piva, Miloše Formana a hokeje? A to bych, prosím, mohla pokračovat ještě hodně dlouho!
Studuji na gymnáziu, kde mě nejvíce baví cizí jazyky, dějepis a občanská výchova. Mimoto již skoro 7 let hraji ve volném čase divadlo a sem tam brnknu nějaký tón na housle nebo ukulele. Ze sportů preferuji tanec, ale ani lyžemi či plaváním nepohrdnu. Jen na mě, probůh, nechoďte s míčem!

Můžete mě zastihnout:
email: dajaryplova@gmail.com



Lory Humble


Blogování jako koníčku se věnuji více než tři roky, a jak už jste možná zjistili, ve virtuálním světě na mě nejčastěji narazíte pod pseudonymem Lory Humble (můžete navštívit také můj osobní blog). 
Charakterově i vnějším vzhledem bych se dala popsat jako malá černá příšerka, která si jde odjakživa svou vlastní cestou a s hlavou ztracenou daleko v oblacích. Má osoba je introvert s lehkým nádechem extroverze a ukázkový pesimista, stereotypní melancholik, snílek z povolání a sarkastická bytost
V současnosti studuji na střední škole a zajímám se kromě psaní a další kreativní činnosti i o psychologii a baví mě cizí jazyky. Mezi mé vášně patří sledování science fiction a fantasy filmů, anime, poslouchání nejčastěji metal, core a dubstep hudby a poté samozřejmě čtení kvalitní literatury. A abych na sebe závěrem něco práskla - sbírám všechno, co má něco společného s motýly.

Můžete mě zastihnout
email: loryhumble@gmail.com
osobní blog: tichyodpor.blogspot.cz

✖ YouTube ✖ Goodreads ✖ Instagram  ČBDB ✖ shirai.cz ✖ 


2 komentáře:

  1. Vítám váš nový blog do naší blogerské rodiny a přeji vám hodně úspěšných nápadů a článků a v neposlední řadě vysokou návštěvnost. Ať se daří !!

    OdpovědětVymazat